Ta strona wykorzystuje pliki cookies ("ciasteczka"). Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.

Rada Uczelniana Samorządu Doktorantów

Samorząd Doktorantów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie tworzą wszyscy uczestnicy studiów doktoranckich i szkół doktorskich działających w Uczelni, a więc także i Ty! Samorząd działa na terenie Uczelni i poza nią poprzez swoje organy i przedstawicieli, którymi są:
Rada Uczelniana Samorządu Doktorantów (RUSD) – organ uchwałodawczy, w którego skład wchodzą delegaci z poszczególnych Rad Wydziałowych oraz Szkół Doktorskich w ramach studiów doktoranckich funkcjonujących w Uczelni. RUSD jest najwyższym organem Samorządu, kierującym całokształtem działalności i reprezentującym Samorząd.
Prezydium Rady – organ wykonawczy, kierujący działalnością Samorządu zgodnie z uchwałami całej RUSD. Jego głownym zadaniem jest ustalanie projektu porządku obrad i bieżące kierowanie pracami RUSD. Prezydium tworzą Przewodniczący, Wiceprzewodniczący oraz Sekretarz wybrani na pierwszym posiedzeniu każdego roku spośród członków RUSD.

  

Prezydium Rady Uczelnianej Samorządu Doktorantów wybrane na posiedzeniu w dniu 09.04.2021 r.:

Imię i nazwisko Funkcja Jednostka Kontakt
 mgr Marcin Bubicz Przewodniczący Szkoła Doktorska
Nauk Społecznych
 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
 mgr Barbara Pietrzyk - Tobiasz Wiceprzewodniczący Szkoła Doktorska
Nauk Społecznych
 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
 mgr inż. Karolina Marciszuk Sekretarz Wydział Matematyki,
Fizyki i Informatyki
 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 


 

Członkowie Rady Uczelnianej Samorządu Doktorantów na kadencję 2021/2022:

 Imię i nazwisko Jednostka Kontakt
 mgr Karolina Włodarczyk  Wydział Biologii i Biotechnologii   
 mgr Edyta Rekiel Wydział Chemii  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 mgr Norbert Kawęcki Wydział Ekonomiczny   
 mgr Patryk Banaszkiewicz Wydział Filozofii i Socjologii  
 mgr Marcin Janakowski Wydział Humanistyczny  
 mgr inż. Karolina Marciszuk Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
 mgr Karolina Łabęcka Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 mgr Joanna Kata  Wydział Pedagogiki i Psychologii  
 mgr Joanna Kukier Wydział Politologii i Dziennikarstwa  
 mgr Karolina Nawłatyna Wydział Prawa i Administracji  
 mgr Marcin Petrynko Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych  
 mgr Jerzy Norkowski Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych  
 mgr Dominika Kopańska Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych  
 mgr Barbara Pietrzyk-Tobiasz Szkoła Doktorska Nauk Społecznych  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 mgr Marcin Bubicz Szkoła Doktorska Nauk Społecznych  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 mgr Krzysztof Niewęgłowski Szkoła Doktorska Nauk Społecznych  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 mgr Michał Sułek  Szkoła Doktorska Nauk Ścisłych i Przyrodniczych  
 mgr Marlena Martyna  Szkoła Doktorska Nauk Ścisłych i Przyrodniczych  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 mgr Agnieszka Krzyszczak  Szkoła Doktorska Nauk Ścisłych i Przyrodniczych  
 mgr Mateusz Derdak  Przedstawiciel doktorantów w Radzie będący Senatorem UMCS  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tzn. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne  do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane lub informacja o kryteriach ustalania tego okresu: czas trwana kadencji  członka w organach Samorządu.  

 

UWAGA! Dyżury przedstawicieli odbywają się w poniedziałki w godz. 17:00 - 18:00 w siedzibie Rady Uczelnianej Samorządu Doktorantów: DS "Amor", ul. Radziszewskiego 18/213 (patrz zakładka "Kontakt"). W pilnych sprawach prosimy o kontakt elektroniczny lub telefoniczny.

 

We wszystkich sprawach nurtujących doktorantów i związanych ze studiami doktoranckimi oraz szkołami doktorskimi
prosimy o kontakt osobisty lub pod adresem e-mail bądź przez formularz kontaktowy (zakładka "Kontakt" w menu).

SERDECZNIE ZAPRASZAMY WSZYSTKICH DOKTORANTÓW ZAINTERESOWANYCH WSPÓŁPRACĄ DO KONTAKTU Z NAMI!

Free Joomla! template by L.THEME | Documentation